1862204.jpg

Hinamuksen Tylypahkaan voit liittyä HAKEMUKSET kohdassa. Sivut valmistuvat luultavasti Syyskuun Toisella viikolla. Toivottavasti oppilaita ja opettajia liittyy paljon.

HOX: tämä EI ole todellista elämää.

Pikatesti:

Mistä tiedät oletko sinä sopiva opettaja/oppilas Hinamuksen tylypahkaan?´Vastaa kysymyksiin

Aloita testi tästä:

x Minä osaan käyttää tietokonetta

x Minä olen kouluikäinen & olen vähintään toisella luokalla ( alakoulussa )

x Olen katsonut/lukenut Harry Potteria

x Olen kiinnostunut magiasta yms...

x Olen ollut tylypahkassa tai taikakoulussa ennenkin

x Osaan kirjoittaa ja lukea sujuvasti

x Minulla on tarpeeksi aikaa, että kerkeän tehdä Hinamuksen Tylypahkan läksyt ja käydä tunneilla.

x Minulla on lupa käydä tällä sivustolla

x Teen tunnolisesti tehtävät ja käyn tunneilla niin paljon kuin mahdollista

x OLEN EHDOTON HARRY POTTER FANI!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

1862248.jpgTestin tulokset, montako kysymystä kuvasi minua?

- 1-3 Olet epävarma ja EI KIINNOSTA asenteella hyvinkin usein. Mieti jääkö sinulla tosiaan aikaa Hinamukselle.

- 3-5 Olet kiinnostunut magiasta ja olet valmiina käymään täällä niin usein kuin mahdollista. Sekä teen läksyni tunnollisesti. ALOITA SIIS LIITTYMINEN :D

- 5- 10  Olet valmis tekemään mitä vain, kunhan asia liittyy magiaaan yms. Hyppäät heti erilaisiin Tylypahkoihin ja velhokouluihin. Sinulla on aikaa vaikka muille jakaa ja olet valmis käyttämään ajan Hinamuksessa. NYT LIITTYMÄÄN.